code-1076536_640

בניית אתר תדמית – מי צריך אתר כזה ומה המטרה העיקרית שלו?

בואו נפתח בסיפור קצר: לא מזמן פנתה אלינו ל', מטפלת בתחום הרפואה הסינית והתעניינה בשירות שלנו בנוגע לבניית אתר תדמית.

היא סיפרה שכמה חודשים קודם לכן, היא הקימה בעצמה אתר תדמית באחת האפשרויות החינמיות שקיימות ברשת. לדבריה, היא עבדה על האתר במשך חודשים ארוכים עד כמעט שנה. בכל יום היא שינתה את העיצוב, בחרה פיצ'רים נוספים ואפילו עיצבה בעצמה את הלוגו. היא העלתה את האתר לאוויר לאחר שהרגישה שהוא מוכן ומעביר את המסרים שהיא מעבירה במהלך הטיפולים שלה.

היא שיתפה כי עד לא מזמן הקליניקה שלה הייתה מלאה במטופלים, עד רמה כזו שהיא נאלצה לדחות מתעניינים ולהעביר למתחרים. לדבריה, עם הזמן, המצב השתנה.
המטופלים הוותיקים עזבו מאחר שסיימו את סדרת הטיפולים אצלה וזרם המטופלים החדש פסק. הבקשה הראשונה שלנו ממנה הייתה לראות את האתר שהקימה. הספיק לנו מבט ראשוני ומהיר בשביל להבין מדוע זרם המטופלים של ל' פסק להגיע.

אנחנו נעבור רגע לשאלה ונקשר את הכול בסופו של דבר:

מהו הדבר הראשון שכולנו עושים כשממליצים לנו על בעל מקצוע?

מחפשים את השם שלו בגוגל.
המטופלים הפוטנציאליים כביכול, של ל', הסתכלו באתר שלה והסיקו מתוך המראה שלו על המקצועיות שלה בתחום.
אתם בטח מבינים כבר לאן אנחנו מובילים אתכם.
האתר לא היה מקצועי כלל. היה עומס של מידע, תמונות במקומות הלא מתאימים והצבעים שבעיצוב לא תאמו אחד לשני כלל.
הדבר הראשון שהצענו ל-ל' היה לקבל את שירותנו המקצועי בתחום בניית אתר תדמית.
בנינו עבורה את האתר המושלם בהתאם לפרטים שזו מסרה לנו, כך שבסופו של דבר, לאחר שהאתר עלה, עם הזמן, הגיעו אל ל' מטופלים חדשים והקליניקה התמלאה בחזרה.

אנחנו רגע לפני בניית אתר תדמית באופן עצמאי, מה צריך שיהיה באתר?

עמודי בסיס

בנייה של אתר תדמית כוללת בדרך כלל בסביבות ה8 עמודים שכוללים בין היתר את דף הבית, צור קשר, אודות לפעמים גם יותר, תלוי בתחום שבו אתם עוסקים. אנחנו מזכירים – אנחנו לא רוצים להעמיס את הגולשים בידע.

העמודים האלה, אנחנו אוהבים לדמות אותם לעמודים התת קרקעיים שנבנים בתחילת הקמה של בניין. העמודים האלו מחזיקים את הבניין ושומרים עליו היטב מאסונות טבע, הם הבסיס של הבניין. אותו הדבר לגבי עמודי הבסיס באתר תדמית. הם השלד, הבסיס של האתר, אי אפשר לפתוח אתר תדמית בלעדיהם. 

  • עיצוב גרפי

אתר תדמית צריך שיהיה בו עיצוב גרפי ברמה גבוהה כדי שהנראות שלו תמשוך גולשים להיכנס ולהישאר באתר כמה שיותר. אתם גם צריכים שיהיה לכם מראש לוגו, כדי שיהיה ניתן לשבץ אותו באתר במקום המיועד לכך. לוגו נעים לעין שמתקשר לנושא של העסק גורם ללקוחות להרגיש כי מדובר בעסק רציני.

  • תוכן ענייני

לאחר שדאגנו לקיומם של השניים הקודמים, אנחנו צריכים לדאוג לתוכן של האתר. חשוב שיהיה באתר תוכן ענייני, איכותי, בשפה גבוהה וללא שגיאות כתיב.
אתרים שיש בהם תוכן מעניין יגרמו לגולשים לרצות לקרוא עוד ולהתעניין בשירותים שלכם.
אנחנו ממליצים לחדש בכל פעם את התוכן באתר התדמית שלכם. למשל, אחת לשבוע להעלות קטע קצר ובו אתם מסבירים על תחום אחד מתוך שלל התחומים שבהם אתם עוסקים.
ההמלצה שלנו היא להעלות גם צילומים של המלצות שקיבלתם מלקוחות בצירוף תאריך ההמלצה. אלו גורמים לגולשים לראות כי מדובר בעסק מצליח.

אם אתם מעוניינים להקל על עצמכם  ולפנות לחברה מוסמכת לצורך בניית אתר תדמית, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, ל"טד אתרים", נשמח לעזור.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
תוכן עניינים