loader image

ניהול דף פייסבוק או הקמת דף עסקי בפייסבוק

ניהול דף פייסבוק

תוכן העיניינים

כמה זה עולה לי?וכל מה שמסביב.

המאמר מדבר על פייסבוק אבל כמובן שהחבילות ניהול דף פייסבוק אמורות לכלול גם את אינסטגרם (האחות הקטנה של פייסבוק) כי בסך הכל מדובר בהעתק הדבק.

ניהול דף פייסבוק זוהי הדרך הכי פשוטה למעשה לשמור על יחסים עם קהל משרד. שאל את עצמו לפחות פעם אחת -כמה אני אשלם עבור הקמה או ניהול דף פייסבוק שלי ?! בואו נתחיל.

הקמת דף עסקי בפייסבוק-בעזרת מה קובעים את המחיר?

נתחיל מעניין חשוב ביותר והוא-הבנה והפרדה בין ניהול קמפיינים בפייסבוק שהמטרה העיקרית שלהם היא הזרמת לידים או ביצוע המרה כלשהי, לבין ניהול דף פייסבוק שמטרתו לנהל "מערכת יחסים" עם קהל היעד, הגולשים. אז בואו ננסה לעשות סדר ב"ביג באנג" שקורה לכם בראש ברגע שאתם חושבים על כל הדבר הזה.

תוכנית אסטרטגית

הדבר הראשון שחושבים עליו בתחילת הקמת דף עסקי בפייסבוק הוא-אסטרטגיה עסקית נכונה וחכמה. כל אחד יכול לרשום כמה מילים, להוסיף לפוסט תמונה יפה וללחוץ על "פרסם" אך בלי אסטרטגיה עסקית נכונה ומתאימה דף הפייסבוק שלכם לא יגיע רחוק ובטוח שלא יניב שום תוצאות רצויות.

תוכנית עסקית אסטרטגית ניהול דף פייסבוק –

א. העלאת מדיה לדף העסקי שלכם.

כמעט כל בעלי העסקים מגיעים להבנה ששילוב מדיה בדך העסקי שלהם בהוספת מלל תניב פירות ויכול להעלות באופן משמעותי את רמת החשיפה ואת ההיענות לפוסטים בדף העסקי שלכם. בדר"כ שילוב הגרפיקה מחולק לשלוש רמות:

חבילות ניהול דף פייסבוק זולות שעולות מקסימום כמה מאות שקלים- יכללו לרוב שימוש בתמונות שלא עובדו ומועלות איך שהן, בלי כיתוב קריאטיבי כלשהו (שבדר"כ מושך את תשומת ליבם של קהל הלקוחות).

החבילות ה"בינוניות"- בדר"כ יכללו הקמת דף עסקי בפייסבוק ותמונות בתשלום, למעשה זה נותן קשת רחבה יותר של אפשרויות. בנוסף התמונות יהיו מעובדות אם יש צורך בכך. על מנת למשוך תשומת לב מוסיפים כיתוב מתאים תחת התמונה ויצירת עיצוב שמשתלב עם המיתוג הקיים.

חבילת ניהול דף עסקי בפייסבוק בסגנון "פנסי" תכלול יצירת קו עיצוב המותאם אישית לעסק/חברה. בדר"כ כאן יש כבר מעצבים גרפים שיודעים לעצב מאפס את התמונות. חבילה זו מתאימה בעיקר למי שרוצה לייצר שפה עיצובית ייחודית שיבחינו בה,שתשאר בזכרונות של הגולשים לטווח ארוך.

ב.כמה פוסטים לעלות בשבוע?!

כמובן-יותר פוסטים,יותר עולה לי(כמובן בגבול הטעם הטוב). חשוב מאוד להבין ולהחליט כמה פוסטים תרצו לעלות בשבוע, הרי אנחנו לא רוצה להיות ספאמרים . אז איך מבינים מהי הכמות האופטימלית

ניהול דף עסקי בפייסבוק ? לדוגמא דף פייסבוק של חנות בגדי ים תוכל להעלות פוסטים ברמה יומיומית בגלל כמות הפריטים וזה יתרום לה לעומת דף פייסבוק של פארק מים כלשהו שאין צורך בפרסום פוסטים יומיומים(אין שום מגבלה צריך לעשות ).

ג.מענה להודעות.

יחס אישי כל אחד אוהב ובמיוחד הישראלים : )  לכן- תגובות מהירות יחסית לפוסטים, תגובות לגולשים שדירגו את העסק שלנו, מענה בצ'אט-אלה בין הדברים החשובים לנו ב,ניהול עמוד פייסבוק שלנו. יש עסקים שכל העסק של התגובות וההודעות כל כך חי ופעיל אצלם שיש צורך להעסיק עובד במשרה מלאה לעבודה זו, לעומת זאת יש עסקים שזה פחות נחוץ כאשר כמות ההודעות מועטת(בד"כ עסקים קטנים), תגובות והפעילות הכללית של הדף העסקי בפייסבוק.

ככל שהעסק/מותג שלכם גדול יותר או ישנו צורך מהיר יותר למענה כך המחיר כמובן יעלה בחבילה.

ד.האיכות וה"רמה" של הפוסטים.

בין הטעויות הגדולות שמבריחות את קהל הלקוחות היא תוכן בוסרי ולא לעניין או לחילופין למכור "יותר מידי" כדי סתם לעלות פוסט. אם הגעתם להחלטה לפנות למי שמתעסק בניהול עמוד פייסבוק, שלכם חשוב מאוד לוודא שהתוכן שהם מעלים בשבילכם הוא איכותי ,מייצר איזושהי חוויה לגולש וגורם להם לרצות להישאר בעמוד ולא לברוח משעמום.  כלומר- בדר"כ תוכן איכותי מתבטא במחיר "איכותי" וגבוה.

ה."שר" בקבוצות.

בדר"כ האפקטיביות של שיתוף בקבוצות היא נמוכה, ישנן שתי אפשרויות- או שיפרסמו את הדף העסקי שלכם בקבוצה שכולם משתפים שם ולכן יש שם שיתופי קבוצות כמו "זבל", או לחלופין- יפרסמו את העסק שלכם בקבוצה שזה לא רלוונטי ולא קשור לקבוצה בשום צורה וכך גם זה לא אפקטיבי.

חשוב מאוד- לבחון את הסעיף של שיתוף בקבוצות בהצעה שלכם, לבקש עוד פרטים ולהבין אם זה בכלל נחוץ ואפקטיבי עבורכם והאם יש צורך בזה.

קידום ע"י ניהול קמפיינים בפייסבוק.

כפתור ה"בוסט/קדם פוסט"..מממ לא!

בשתי מילים-עדיף שלא. בקצת יותר מילים- לרוב כפתור ה"בוסט פוסט" עובד יותר בתור מסחטת כספים מאשר מסחטת לייקים לדף הפייסבוק העסקי שלכם. למה? מפני שהוא בדר"כ מפרסם אתכם בקהל יעד לא נכון ולא רלוונטי לכם, כמו כל סעיף גם זה משפיע על העלות אך כאן עדיף לשלם לבעל מקצוע על ניהול קמפיינים בפייסבוק ללא כפתור ה"קסם" ולקדם את הדף העסקי בדרך "טבעית" יותר, דרך כל האסטרטגיה העסקית שהזכרנו.

ישנם עוד נקודות שבאפשרותכם לדון עם מי שתבחרו בו שיקדם את הדף העסקי שלכם,אבל בינתיים בואו ניגש סוף סוף לעלות של כל חבילה וחבילה:

כמו שאמרנו ישנם 3 רמות/חבילות, מהזול ליקר-

חבילות ניהול עמוד פייסבוק בסיסיות שבדר"כ עד 800 ₪

יכללו בתוכן לרוב 2-3 פוסטים שבועיים, מענה בסיסי ביותר,תמונות לא מעובדות,קידום הפוסטים לרוב ייעשה בסגנו כפתור ה"קסם" (שהוזכר לעיל)ללא פילוח קהלי יעד.

חבילות ניהול דף פייסבוק ביוניות בעלות של 800 ₪-1500 ₪

יכללו את כל מה שחבילה בסיסית מכילה, כמות הפוסטים עולה ל3-4 בשבוע, השימוש הוא כבר בתמונות שעולות כסף וישנו עיבוד של אותן התמונות לצורף משיכת תשומת לב,קידום הדף העסקי לא מתבצע ע"י כפתור אלה באמצעות כלים מתקדמים כמו רימרקטינג, בניית אסטרטגיה נכונה ומסודרת.

חבילות יוקרה לניהול דף פייסבוק בדר"כ בעלות 1500 ₪ -2500 ₪ ומעלה.

חבילות אלו כוללות כמובן כל מה שכוללות החבילות  הקודמות מציעות, בתוספת זמינות "סופר" מהירה להודעות,תגובות, לפעמים לפי הצורך ישנו עובד שמועסק במשרה מלאה לעניין זה. דבר נוסף בחבילת יוקרה זהו עיצוב אישי ומותאם לדף העסקי שלכם באמצעות קריאייטיב מותאם אישית ועיצוב תמונות אישי בדר"כ מאפס. כאן גם נכנס עניין יצירת דפי הנחיתה שקיים רק בחבילה זו ,לקמפיינים על בסיס קבוע לפי הצורך.

לסיכום ובגדול בכל נושא ניהול עמוד פייסבוק-

כמו בכל עניין בחיים יש לשקול כל דבר. כאן חשוב מאוד לזכור שלפעמים היקר יניב לכם "פירות" עוד יותר יקרים ולפעמים הזול יהיה הרבה יותר אפקטיבי ויעיל, לכן חשוב מאוד ליצור אסטרטגיה נכונה ולהבין מה באמת אנחנו צריכים לדף העסקי שלנו, והאם התועלת והעלות שוות ערך?

אל תפספסו הישארו מעודכנים..!

הכניסו את המייל שלכם
(זה שאת זוכרים את הסיסמה שלו כן ?)
והיו הראשונים לקבל עדכונים

עקבו אחרינו

פוסטים אחרונים

תוכן עיניינים