loader image

קידום אתרים אורגני בגוגל, הצצה מאחורי הקלעים…

קידום אורגני בגוגל

תוכן העיניינים

קידום אתרים אורגני בגוגל, וכמה זה טוב לנו..

קידום  אתרים אורגני בגוגל, פעולות חשובות באתר שלכם

קידום אורגני בגוגל היא פעילות שיווק ופרסום לכל דבר.
המשמעות המעשית של קידום אתרים אורגני שעובד בצורה טובה, היא הגדלה משמעותית של רמת החשיפה של העסק שלכם.
באמצעות קידום אתרים באינטרנט ניתן להגיע לקהלים שמחפשים את המוצר שלכם בדיוק, ולא בהכרח מכירים את העסק שלכם.
על ידי כך שהאתר שלכם מוצג בין התוצאות הראשונות של החיפוש – אתם מקבלים הכרה מהגולשים.
בנוסף למידע שמצג באתר שלכם, עצם העובדה כי החברה שלכם מצויה בראש תוצאות החיפוש מקנה לה אמינות רבה יותר בעיניי הגולש.
הוא מבין כי מדובר בעסק רציני, שמנוע החיפוש נותן עדיפות לאתר שלו ובכך גדל הסיכוי שאותו גולש יפנה אליכם
וייצור קשר לגבי המוצר שלכם.

 

איך עובד קידום אורגני בגוגל, בתוך האתר שלכם?

באופן כללי, קידום אתר אורגני מתבצע בשתי דרכים עיקריות.
דרך אחת היא באמצעות שינוי ועדכון האתר עצמו (Onsite בשפה המקצועית) .
הדרך השנייה היא הגברת הנוכחות של האתר ברשת והשגת קישורים אליו מבחוץ (Offsite בשפה המקצועית).
כאשר מדובר באתר עצמו – ישנן פעולות רבות שניתן לבצע על מנת לקדם את האתר. 
ראשית – התוכן עצמו. מנוע החיפוש של גוגל מעריך אתרים שיש בהם מידע רב רלוונטי על התחום שבו הם עוסקים. 
וזו הסיבה שניתן כיום לראות כמעט בכל אתר רציני חלק של "בלוג" לדוגמא באתר שלנו "בלוג קידום אתרים".
כי ככל שהמידע באתר והתוכן שלו רלוונטיים יותר, עשירים יותר ואיכותיים יותר – הדבר משפיע על תוצאות הקידום האורגני. 

אז מה חשוב בעיני גוגל?

יש חשיבת רבה בעיניי האלגוריתם של גוגל לתוכן עשיר ומקורי. חשוב מאוד גם שהתוכן שיש באתר לא יופיע בשום מקום אחר באינטרנט. 
בשפה המקצועית מצב זה נקרא "תוכן כפול".
תוכן כפול הוא כזה המועתק מאתר אחר או מושם ביותר ממקום אחד מתוך חסר מודעות או חוסר זהירות.
ישנם דרכים וכלים מקצועיים הבודקים הימצאות של תוכן כפול.
אחד מהתפקידים שלנו כמקדמי אתרים הוא לדעת האם באתר שאנחנו מקדמים יש תוכן כזה. 
במידה שכן – אנחנו פועלים כדי להחליף את התוכן, לערוך אותו או להסיר את התוכן המשוכפל מהמקום הנוסף – אם יש לנו יכולת לעשות זאת.

 

חשיבות מבנה האתר וההתאמה לסמארטפונים

קידום אתרים אורגני גם מתמקד במבנה האתר. גוגל מתעדף אתרים שיש בתוכם קישורים פנימיים הגיוניים בין חלקי האתר השונים.
יש מידה מסוימת של קישורים פנימיים שכדאי להוסיף בכל אתר, ואנחנו כמומחים בקידום אתרים באינטרנט יודעים מה המינון הנכון בכל אתר.
בנוסף, האלגוריתם של גוגל גם מעריך אתרים שזמן הטעינה שלהם הוא מהיר ושהם נראים טוב ומותאמים לכל סוגי המסכים והמכשירים.
לשם כך דרוש לפעמים תיקון בקוד של האתר או בעיצוב שלו.
האתר צריך להתאים באופן מלא לכל סוגי הרזולוציות של מסכים שונים.

עידן הסמרטפונים כבר מזמן פה!

הדבר חשוב במיוחד בעידן הנוכחי, שבו יותר ממחצית מהחיפושים בגוגל נעשים באמצעות הטלפון הנייד.
לכן גוגל אף הכריזה על מדיניות שנקראת :”Mobile first”.
כלומר, ניתנת עדיפות לאתרים שהמבנה והעיצוב שלהם לוקח בחשבון את המראה והשימוש שלהם בטלפונים הסלולריים. ו
אנו לוקחים בחשבון מדיניות זו כאשר אנו מבצעים קידום ובניית אתרים.
זוהי מהפיכה של השנים האחרונות בכל מה שקשור לקידום אתרים אורגני והיא משפיעה רבות על עולם התוכן הדיגיטלי.
בסופו של דבר, המטרה של קידום אתרים אורגני היא השגת תוצאות וטיפוס מתמיד בדירוגים – עד למקום הראשון.
לשם כך אנו מבצעים פעולות רבות – בתוך האתר ומחוצה לו.
הכל כדי להגדיל את קהל הלקוחות של העסק ולייצר הכנסות נוספות משמעותיות.

אל תפספסו הישארו מעודכנים..!

הכניסו את המייל שלכם
(זה שאת זוכרים את הסיסמה שלו כן ?)
והיו הראשונים לקבל עדכונים

עקבו אחרינו

פוסטים אחרונים

תוכן עיניינים