seo-1210158_640

קידום אתרים – מה זה, ואיך עובד קידום אתרים?

כבר שנים שאתם שומעים את המושג "קידום אתרים" אבל לא יודעים במה מדובר?
יש לכם עסק ואתם רוצים להקים אתר כדי להעלות את המכירות?
תקופת הקורונה המעיטה בהכנסות של החנות שלכם ואתם יודעים שהקמת אתר וקידום שלו יכול להביא לכם הרבה לקוחות חדשים ולהחיות את העסק? הגעתם למקום הנכון.
בשורות הבאות אנחנו נסביר לכם לעומק מה משמעות המושג "קידום אתרים" ולמה הוא קיים.

מה זה אומר בעצם "קידום אתרים"?

נתחיל בהתחלה, קידום אתרים התחיל לאחר שהושק בפעם הראשונה, מנוע החיפוש הפופולארי של גוגל. מנוע זה הביא לעלייה דרמטית במספר הגולשים שהשתמשו באינטרנט באופן כללי מהסיבה הפשוטה כי מדובר במנוע שקל מאוד לחפש בו והוא מניב תוצאות זהות מאוד למילות החיפוש, כך שלא צריך להתעסק בחיפושים נרחבים וארוכים במנועי חיפוש אחרים.
כשגוגל עלתה לרשת בתחילת דרכה, היא רצתה בעצם להביא לגולשים את התוצאות הכי טובות לחיפושים שלהם.
כאשר מדברים על קידום אתרים, זה אומר להיכנס מאחורי הקלעים אל הרשת ולהקפיץ את האתר שלכם בכל שאילתת חיפוש שרלוונטית לנושאים שהאתר שלכם עוסק בהם.

מהו התהליך שקורה במהלך הקידום?

מדובר בתהליך ארוך שמתבצע על ידי מומחים בתחום, העבודה כוללת תכנון, בדיקת סטטיסטיקות וכמובן שגם עבודה שיווקית.
להלן חלקים חשובים בתהליך לקידום אתרים:

1. ביצוע מחקר מקדים

מדובר בעניין שהוא חובה. קודם צריך לערוך מחקר מקדים בענף שבו האתר עוסק.
אם למשל מדובר באתר שעוסק בתחום המדרסים, צריך לבדוק מהם האתרים הקיימים, לחקור לעומק את המתחרים ולהבין מיהו קהל היעד של האתר שלכם. לאחר מכן מגדירים יעדים שאליהם שואפים בסופו של דבר.
המטרה של המחקר המקדים היא להבין מה קורה בענף שאליו האתר קשור. הרי יש מגוון רחב של ענפים, הרשת מלאה בתחומים שונים ולכל ענף יש קהל יעד שונה.

2. בחירת מילות מפתח חשובות

זהו חלק חשוב מאוד. בשביל להגיע למצב של קידום האתר, צריך לחשוב לעומק מהן מילות המפתח שקיימות בכל הקשור לעסק שלכם.
מילות המפתח ייקשרו בסופו של דבר לשאילתות החיפוש. יש אפשרות לערוך חיפוש בתוכנות סטטיסטיקה מיוחדות שמאפשרות לראות מהן מילות המפתח הפופולאריות ביותר בענף הנבחר. שימוש בתוכנות אלו עשוי להביא בסופו של דבר להגדרה ממוקדת יותר של יעדים, מצב שעשוי להביא לקידום איכותי יותר.

3. כתיבת דפי נחיתה

בשלב הזה, מילות המפתח מועברות לכותבים בחברה. הכותבים מנסחים מאמרים בהיקף מסוים ומשלבים בהם את מילות המפתח שנבחרו בשלב הקודם. המאמרים האלו עוברים להיות דפי נחיתה. מילות המפתח שבדפי הנחיתה הללו ייקשרו בסופו של דבר לגוגל ויאפשרו לקדם את האתר.
בעצם, כאשר ייעשה חיפוש במילות מפתח אלו בגוגל, דף הנחיתה יהיה רלוונטי עבור הגולש שחיפש את מילת המפתח הזו, וישנה סבירות גבוהה כי הוא ייכנס לדף הנחיתה, הישר אל האתר שלך.

קידום אתרים עם טד אתרים

ישנו עוד תהליך ארוך בכל הנוגע לקידום אתרים. במקום לשבת ולקרוא את התהליך, אנחנו מציעים לכם להיות מעשיים.
אתם רוצים לקדם את האתר שלכם? רוצים להתחיל כבר מעכשיו? (אין זמן יותר טוב מעכשיו).
אנחנו, ב"טד אתרים", מציעים לכם לקבל את השירות הטוב ביותר בכל הקשור לקידום אתרים.
יש לנו את המומחים הטובים ביותר בתחום שיוכלו לקדם את האתרים שלכם בקלות.
כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו ולקבל את הצעת המחיר המתאימה לעסק שלכם.
את מילות המפתח, דפי הנחיתה ושאר התהליכים, אנחנו כבר נעשה עבורכם.
אתם רק תצטרכו לקצור את הפירות שיגיעו ברגע שאתרכם יקודם.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
תוכן עניינים
web-design-2038872_640
עיצוב אתרים

עיצוב אתרים

רוצים לדעת מה זה אומר עיצוב אתרים ואיך זה משפיע עלינו הגולשים?בשביל זה אנחנו צריכים לתאר לכם סיטואציה שסביר להניח

פתיחת צ׳אט
אפשר לעזור?
היי!
איך נוכל לעזור?