
שאלות ותשובות..
התשובה היא לא. אתה לא מוכרח שיהיה לך אתר על מנת לבצע קמפיין ממומן בגוגל.
אם אתה מתכוון לבצע קמפיין פרסום ממומן בגוגל – אתה צריך במקרה כזה שיהיו לך דפי נחיתה. דפי נחיתה הם דפים פשוטים יחסית שמכילים את התוכן השיווקי אליו מופנית המודעה. ניתן לבנות דף נחיתה מבלי להקים אתר שלם. דף הנחיתה יכיל טופס פרטי צור קשר שיאפשר לך לקבל את הפרטים של הגולש ולפנות אליו בהמשך. ניתן לבנות דפי נחיתה ייעודיים באמצעות TedGroup וכך ליצור לקוחות שמתעניינים במודעה יגיעו אליהם כך גם להשאיר פנייה לעסק שלכם.מבחינת תקציב לקמפיין – השמיים הם הגבול.
תוכל להשקיע סכום קטן יחסית ולחכת לראות מה הן התוצאות שתקבל. תוכל גם להשקיע סכומי כסף גדולים, אם תרצה, ולקבל תוצאות טובות ומהירות יותר. התשלום לגוגל מתבצע על פי הצלחת המודעה שלך. רק כאשר גולש לוחץ על המודעה – מתבצע חיוב בחשבונך. זה אומר שגודל התקציב יקבע את כמות הגולשים שיבקרו באתר או בדף הנחיתה שלך. ככל שהתקציב גדל, מידת החשיפה גדלה גם כן. מעבר לכך, ישנו תשלום קבוע לחברה שלנו – שיכול להיות מותאם אישית לתקציב שלך.אפיון מקדים, הדרך הבטוחה ביותר.
בעולם הקידום והפרסום הממומן יש כלים רבים ועוצמתיים המשמשים לאיתור קהל היעד הפוטנציאלי שלך. על מנת להבין מיהו אותו קהל היעד, נבצע איתך אפיון מקדים של הקמפיין. נבין מיהם הלקוחות שיכולים להתעניין במוצר או בשירות שאתה מציע ונבנה פרופיל שלהם בהתאם.
על סמך הפרופיל הזה ניתן לבחור קהלי יעד בכלים של הקידום הממומן. זהו יתרון עצום שאינו קיים כמעט בסוגי פרסום שאינם דיגיטליים. לעולם השיווק הדיגיטלי כוח רב בהתאמת מודעת לקהלים
ספציפיים וכל הכח הזה עומד כעת לרשותך.
תוצאות מידיות ללא בזבוז זמן
בניגוד לקידום האורגני בגוגל, שהוא תהליך שלוקח זמן רב יותר – התוצאות בעולם הפרסום הממומן הן מיידיות. לאחר שביצענו את אפיון קהל היעד יש צורך בכתיבה ועיצוב של המודעה ושל דף הנחיתה. זהו תהליך קצר יחסית ולאחר שהלקוח נותן את האישור הסופי להעלאת המודעה – ניתן להתחיל בקמפיין. מכיוון שהקמפיין הממומן תחום בזמן – המודעות מתחילות להיות מוצגות באופן מיידי. לכן התוצאות מתחילות להגיע כבר מתחילת הקמפיין, וימשיכו כל זמן שהמודעות באוויר.פרסום בגוגל הוא פרסום שמופיע מעל תוצאות החיפוש הרגילות של האתר.
כאשר מפרסמים בגוגל בוחרים ביטויי חיפוש (בניית אתרים בחיפה, למשל) והתוצאות שלהם יוצמדו למודעה שלך.
ניתן גם דרך גוגל להציג מודעת באתרים שעובדים עם החברה, מעבר למודעות שמצגות במנוע החיפוש.
לעומת זאת, פרסום בפייסבוק הוא פרסום של פוסט מקודם.
פוסטים אלו מופיעים בפיד של המשתמשים והם יכולים ללחוץ עליהם ולהגיע לדף העסקי שלך, לסמן לייק וכדומה.
פרסום ברשתות החברתיות מתאים יותר לסוג מסוים של דפים ועסקים ויש לו מטרות שונות.