loader image

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן מה זה בכלל?

קמפיין קידום אתרים ממומן בגוגל, הוא בעצם הצגה של המודעה בתשלום בדף תוצאות החיפוש של גוגל.

זוהי הצורה הנפוצה ביותר של קידום ממומן, למרות שישנן פלטפורמות נוספות בהן ניתן להציג מודעות בתשלום.
מודעות של קידום ממומן בגוגל מופיעות לפני תוצאות החיפוש האורגני. בנוסף ישנו סימן שמראה כי מדובר במודעה,
על מנת שהגולש יוכל לדעת איזו תוצאה היא מודעה בתשלום ואיזו תוצאה היא אורגנית על פי דירוג איכותי של גוגל.
לגוגל מערכת מתוחכמת ביותר של קידום ממומן וכיום ניתן להציג מודעה גם באתרים רבים שעובדים עם גוגל.
ישנן אפילו מודעות בחשבון הג'ימייל שלנו – כמייל מקודם. כל אלה הן צורות של מודעות בקידום ממומן.
אנחנו בעצם רותמים את הכוח האדיר של גוגל, ומשתמשים בו כלוח מודעות עם פוטנציאל עסקי אדיר,
 מבחינת כמות הגולשים שנוכל להגיע אליהם בעזרת המודעה שלנו.

אז מה מכילה מודעה ממומנת של גוגל?

המודעה עצמה כוללת בדרך כלל טקסט שיווקי קצר ולינק.
הלינק יכול להוביל לדף הבית באתר שלנו או לדף נחיתה שנבנה במיוחד עבור קמפיין הקידום הממומן.
נהוג בדרך כלל ליצור דף אינטרנט, העומד בפני עצמו ומהווה את היעד של הקישור מהמודעה הממומנת.
דף זה מכיל רק מידע רלוונטי להודעה והוא ממוקד מאוד. בדרך כלל נרצה שבסוף דף הנחיתה יהיה טופס ובו הגולש ירצה להשאיר פרטים.
על מנת שנוכל ליצור עמו קשר ולהפוך אותו מגולש המתעניין בתכנים של האתר ללקוח של ממש.

מודל התשלום של קידום בגוגל

מודל התשלום בנוי באופן כזה שמשלמים רק כאשר לוחצים על המודעה. ולא בכל פעם שהיא מופיעה בתוצאות החיפוש.
הדבר הופך את הפרסום לכדאי ביותר והתשלום עליו מבוצע בהתאם להצלחה של המודעה. זהו כלי אפקטיבי ביותר שמביא תוצאות באופן מהיר יותר מכל אמצעי פרסום אחר ברשת. 

אז מהו בעצם התהליך בקידום אתרים ממומן ?

מה הוא כולל?? ומה בעצם קורה?

על מנת שאנחנו בTedGroup קידום ובניית אתרים, נוכל ליצור עבורכם קמפיין מנצח של פרסום בגוגל, אנחנו צריכים לברר ולהגדיר מספר דברים.
קודם כל נצטרך לדעת מהם הביטויים שאותם נרצה לקדם, באופן ממומן ומהם התכנים שנרצה שיופיעו במודעות שבקמפיין.
לאחר שנחליט לבצע פרסום ממומן בגוגל, נוכל לאפיין את הקמפיין ולהתחיל לתכנן אותו.
אחד הדברים החשובים ביותר, כאשר מתכננים קמפיין של קידום ממומן בגוגל הוא הגדרת קהל היעד.
הכלים העוצמתיים שעומדים בידי מי שיוצר מודעות בגוגל מאפשרים לבחור קהל יעד באופן מובחן ביותר.

איפיון קהל היעד 

ניתן לאפיין את קהל היעד על פי גורמים כמו מיקום גאוגרפי, העדפות אישיות שונות, תחומי עניין, גיל, מגדר ועוד.
מכיוון שגוגל אוספת מידע רב על המשתמשים שלה, היא מאפשרת לתת חלק מהידע הזה למפרסמים.
על ידי כך שהם יכולים לבחור הגדרות שונות של קהלי יעד שיצפו במודעות הממומנות שלהם.

מכיוון שגוגל הוא קודם כל מנוע חיפוש, המודעות הממומנות בדרך כלל יאופיינו על פי ביטויי החיפוש שבתוצאות שלהם נרצה להופיע.
בדומה מאוד לתהליך בקידום האורגני, תהליך בחירת הביטויים בקידום הממומן בגוגל דומה לקידום האורגני.
נבדוק כמה נפח חיפוש יש לכל ביטוי, כמה תחרות יש עליו ובהתאם נבחר את הביטויים והתקציב לכל מודעה.

תקציב מודעות

התשלום לפלטפורמה שמציגה את המודעה שלנו, מתבצע בדרך כלל על פי תקציב מוגבל מראש. שבו אנו משלמים רק אם גולש לחץ על המודעה.
מדובר בשיטת תמחור מבוססת תוצאות, שהופכת את המעקב אחר ביצועי הקמפיין והיכולת לשפר אותו באופן מתמיד לקלה יותר.
הצוות המקצועי שלנו מתמחה בביצוע קמפיינים של קידום ממומן בגוגל.
קמפיין כזה יכול להביא תוצאות רבות בזמן קצר יחסית וניתן לשלוט על התקציב שלו באופן שהופך את הפרסום הממומן לכלי שיווקי יעיל ועוצמתי ביותר.

קידום ממומן בגוגל

עולם הקידום הממומן הוא גדול מאוד ומורכב מאינספור פלטפורמות ואפשרויות.
כל אתר גדול או רשת חברתית מעוניינים לרתום את ההצלחה שלהם ולתרגם אותה לפרסום מודעות או פוסטים בתשלום.
אך אין באמת תחליף לכוח של מנוע החיפוש של גוגל. בכל העולם, וגם בארץ, אנשים ניגשים קודם כל לגוגל, כאשר הם רוצים לחפש דבר מה.
מכיוון שגוגל הוא מנוע חיפוש עצום, זה טבעי מאוד להשתמש בו כפלטפורמה של פרסום ממומן.

 הקידום הממומן בגוגל הוא בעל פוטנציאל שיווקי גדול.
למעשה, המודעה שאנו מציגים בתוצאות החיפוש נראית בדיוק כמו תוצאות החיפוש האורגני, פרט לכך שכתוב עליה בצד שהיא מודעה.
גולש שאינו חד עין יכול שלא להבדיל בין התוצאות הממומנות לתוצאות האורגניות.

המודעות שמוצגות בחיפוש של גוגל קשורות תמיד לביטוי החיפוש שהקיש הגולש.
לדוגמה אם הגולש חיפש "בניית אתרים בחיפה" – הוא יקבל תוצאות קידום ממומן של עסקים שמפרסמים בתחום זה, בנוסף לעשר התוצאות האורגניות הרגילות.

והכל בשליטה מלאה, בזמן אמת.

הכלים של גוגל מאפשרים לדעת כמה חיפושים בממוצע בחודש יש לביטויים שונים.
כך אנחנו, המפרסמים, יכולים לדעת באילו ביטויים כדאי להתמקד יותר – ולהציע זאת ללקוחות שלנו.
ניתן לעקוב בעזרת כלים נוספים אחר רמת התחרותית בכל ביטוי ולהעריך כמה קל או קשה יהיה לקבל תוצאות טובות לקמפיין שלנו.
בביטויים בהם יש תחרות רבה, ומכיוון שהמקום של מודעות בתוצאות החיפוש הוא מוגבל – רק המפרסמים שמשקיעים תקציב גדול יותר
ושיש למודעות שלהם ציון איכות גבוה יותר – יקבלו חשיפה גדולה למודעות הקידום הממומן בגוגל שלהן.

לכן חשובה כל כך העין המקצועית של הצוות בTed Group – שתדע בדיוק באילו ביטויים כדאי להשקיע את התקציב ובאיזה סדר גודל. 

שיטת התמחור של קידום ממומן

 PPC – Pay Per Click 

שיטת התמחור בעולם הקידום הממומן, שונה מאוד מפרסום במקומות אחרים או מחוץ לעולם הדיגיטלי.
 השיטה, שגוגל התחילה איתה לפני שנים רבות, נקראת גם PPC. מדובר בראשי תיבות של המונח – Pay Per Click (שלם עבור קליק).

איך זה עובד?

בשיטה זו מתבצע תשלום לגוגל אך ורק כאשר גולש לוחץ על הקישור שבמודעה.
כלומר, אין תשלום עבור עצם הצגת המודעות בתוצאות החיפוש – מדובר על תשלום מבוסס תוצאות בלבד.

יתרון מטורף לבעלי עסקים.

מבחינת בעלי העסקים המפרסמים מדובר ביתרון עצום, לעומת שיטות פרסום אחרות.
כאשר הם מבצעים קמפיין של קידום ממומן הם בעצם משלמים רק אם בוצעה כניסה לאתר שלהם או לדף הנחיתה.
הדבר מפחית מההוצאות של הקמפיין מכיוון שגוגל, כאמור, אינה דורשת תשלום נוסף על עצם הפרסום.

הגבלת הקמפיין בזמן או בתקציב 

מעבר לנושא התשלום עבור קליק, כאשר יוצרים קמפיין של קידום ממומן בגוגל ניתן להגביל את משך הזמן שהקמפיין יהיה באוויר.
וכן להגביל את התקציב שמוכנים לשלם עבור הקמפיין. כך, באופן אוטומטי, מנוע החיפוש יציג את המודעות בהתאם לתקציב.
כאשר התקציב היומי יגיע למיצוי מבחינת כמות הקליקים על המודעה – המודעה לא תוצג עוד באותו היום.

אז כמה להשקיע? 

ההחלטה כמה תקציב להשקיע בכל קמפיין ולמשך כמה זמן היא עניין של ניסיון, במידה רבה.
בכל קמפיין שאנחנו מבצעים אנחנו עושים אופטימיזציה ולומדים מהתוצאות. כך הקמפיין הבא שנעשה עבור אותו בעל עסק יהיה יעיל יותר ומכוון יותר לתוצאות הרצויות.
 לכל תחום עסקי בעולם הקידום הממומן יש חוקים משלו. ועל מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר לפעמים יש צורך בניסוי וטעייה.
כאשר יוצרים קמפיין ממומן בעזרתנו ניתן לסמוך על כך שהתוצאות יגיעו בהקדם.
פרסום ממומן מוצלח בגוגל הוא שילוב של ניסיון, ידע מקצועי ושימוש נכון בכלים העוצמתיים שגוגל מספק למפרסמים בו.

למה tedgroup לקידום ממומן בגוגל לאתר שלך??

שנשב לקפה??

מלאו את הפרטים עכשיו! ואנו מבטיחים לחזור אליכם במהירות, אל תפספסו ותשארו מאחור.!

שאלות ותשובות..

התשובה היא לא. אתה לא מוכרח שיהיה לך אתר על מנת לבצע קמפיין ממומן בגוגל.

אם אתה מתכוון לבצע קמפיין פרסום ממומן בגוגל – אתה צריך במקרה כזה שיהיו לך דפי נחיתה. דפי נחיתה הם דפים פשוטים יחסית שמכילים את התוכן השיווקי אליו מופנית המודעה. ניתן לבנות דף נחיתה מבלי להקים אתר שלם. דף הנחיתה יכיל טופס פרטי צור קשר שיאפשר לך לקבל את הפרטים של הגולש ולפנות אליו בהמשך. ניתן לבנות דפי נחיתה ייעודיים באמצעות TedGroup וכך ליצור לקוחות שמתעניינים במודעה יגיעו אליהם כך גם להשאיר פנייה לעסק שלכם.

מבחינת תקציב לקמפיין – השמיים הם הגבול.

תוכל להשקיע סכום קטן יחסית ולחכת לראות מה הן התוצאות שתקבל. תוכל גם להשקיע סכומי כסף גדולים, אם תרצה, ולקבל תוצאות טובות ומהירות יותר. התשלום לגוגל מתבצע על פי הצלחת המודעה שלך. רק כאשר גולש לוחץ על המודעה – מתבצע חיוב בחשבונך. זה אומר שגודל התקציב יקבע את כמות הגולשים שיבקרו באתר או בדף הנחיתה שלך. ככל שהתקציב גדל, מידת החשיפה גדלה גם כן. מעבר לכך, ישנו תשלום קבוע לחברה שלנו – שיכול להיות מותאם אישית לתקציב שלך.
פרסום ממומן בגוגל מתאים לכל עסק. לכל עסק יש ביטויי חיפוש שמתאימים לו חברה לבניית אתרים יכולה להציג מודעה בביטוי "בניית אתרים בחיפה". חשמלאי יכול להציג מודעה בביטוי "חשמלאי ברעננה". אלו הן רק דוגמאות. מכיוון שלכל עסק יש ביטויים מתאימים, ולא משנה מהו הגודל שלו, כל עסק יכול להרוויח מפרסם מדעות ממומנות בגוגל. קידום ממומן דומה לקידום אתרים אורגני מבחינת בחירת ביטויי חיפוש, שיש להם נפח רב ככל האפשר והתאמה לתוכן האתר ולעיסוק של החברה. כפי שקידום אורגני מתאים לכל עסק גם קידום ממומן בגוגל מתאים לכל אתר עסקי.

אפיון מקדים, הדרך הבטוחה ביותר.

בעולם הקידום והפרסום הממומן יש כלים רבים ועוצמתיים המשמשים לאיתור קהל היעד הפוטנציאלי שלך. על מנת להבין מיהו אותו קהל היעד, נבצע איתך אפיון מקדים של הקמפיין. נבין מיהם הלקוחות שיכולים להתעניין במוצר או בשירות שאתה מציע ונבנה פרופיל שלהם בהתאם.

על סמך הפרופיל הזה ניתן לבחור קהלי יעד בכלים של הקידום הממומן. זהו יתרון עצום שאינו קיים כמעט בסוגי פרסום שאינם דיגיטליים. לעולם השיווק הדיגיטלי כוח רב בהתאמת מודעת לקהלים

ספציפיים וכל הכח הזה עומד כעת לרשותך.

תוצאות מידיות ללא בזבוז זמן

בניגוד לקידום האורגני בגוגל, שהוא תהליך שלוקח זמן רב יותר – התוצאות בעולם הפרסום הממומן הן מיידיות. לאחר שביצענו את אפיון קהל היעד יש צורך בכתיבה ועיצוב של המודעה ושל דף הנחיתה. זהו תהליך קצר יחסית ולאחר  שהלקוח נותן את האישור הסופי להעלאת המודעה – ניתן להתחיל בקמפיין. מכיוון שהקמפיין הממומן תחום בזמן – המודעות מתחילות להיות מוצגות באופן מיידי. לכן התוצאות מתחילות להגיע כבר מתחילת הקמפיין, וימשיכו כל זמן שהמודעות באוויר.

פרסום בגוגל הוא פרסום שמופיע מעל תוצאות החיפוש הרגילות של האתר.

כאשר מפרסמים בגוגל בוחרים ביטויי חיפוש (בניית אתרים בחיפה, למשל) והתוצאות שלהם יוצמדו למודעה שלך. 
ניתן גם דרך גוגל להציג מודעת באתרים שעובדים עם החברה, מעבר למודעות שמצגות במנוע החיפוש.
לעומת זאת, פרסום בפייסבוק הוא פרסום של פוסט מקודם. 
פוסטים אלו מופיעים בפיד של המשתמשים והם יכולים ללחוץ עליהם ולהגיע לדף העסקי שלך, לסמן לייק וכדומה. 
פרסום ברשתות החברתיות מתאים יותר לסוג מסוים של דפים ועסקים ויש לו מטרות שונות.

כי אנחנו חברה צעירה שמבינה את הראש של הלקוחות שלה. אנחנו מבצעים את העבודה ביעילות, במקצועיות וברמת אמינות ושירות גבוהים במיוחד. אנחנו נעמוד לצידך מהצעד הראשון בתהליך, נבין מה בדיוק אתה צריך ומהו הקמפיין שמתאים לך ביותר. נבנה את הקמפיין עצמו עם טאץ' של מקוריות ויצירתיות ולא ננוח עד שלא תשיג את המטרות העסקיות של הקמפיין שלך. נדע להתאים לך הצעת מחיר עניינית ומקצועית שתתאים לתקציב שלך ונבצע את העבודה במקצועיות מלאה ומתוך מחויבות ואכפתיות להצלחה שלך.