loader image

קידום אורגני בגוגל, מה המחיר האמיתי ?

קידום אורגני בגוגל

תוכן העיניינים

קידום אורגני בגוגל, מה המחיר האמיתי ? ועל מה אתם משלמים בעצם?

קידום אורגני בגוגל, הוא תחום מאתגר ומעורפל במיוחד. אחת הסיבות לכך היא האי וודאות
בנושא המחיר שאתם משלמים על הקידום.
לעומת מוצרים או שירותים אחרים, תג המחיר של קידום אורגני כולל בתוכו מגוון רחב של פרמטרים,
הדורשים חישוב מפורט ומדויק, ובחלק לא קטן מהמקרים הלקוח, לא באמת מבין על מה בעצם התשלום
שאותו הוא משלם, ובפרט שזה לא תלוי רק במקדם עצמו אלא בגורם אחר שהוא google
על מנת ליצור השוואה, ניקח כדוגמה את תחום בניית אתרים, בבנייה ועיצוב אתר, הלקוח יודע מראש

מה הוא משלם, מה הוא מקבל בתמורה ותוך כמה זמן הוא יקבל את התמורה.
לעומת זאת בקידום אורגני בגוגל, הדבר היחידי שידוע ללקוח הוא הסכום ששילם, שזה דבר רע כשלעצמו ולכן חשוב שתיכנסו לעניינים.
נתחיל בזה שאין לאף מקדם אתרים את היכולת להתחייב למיקום בתוצאות הראשונות.

אז כמובן "שאיש מקצוע" בתחום קידום אורגני בגוגל ידע כיצד למקסם את העלות מול תועלת בנוסף להבנה
איך עובד מנוע החיפוש ואיך להימנע / לצאת בשלום ממפגעים הנקרים בדרכינו.

וכמו שאתם מתארים לעצמכם, מגיע אבל… ולא אחד קטן,

אבל – זה לא ישנה אם המקדם שלכם יהיה הכי מקצוען בעולם וכמה ניסיון יש לו, כי האלגוריתם של גוגל מתחדש כמה מאות פעמים בשנה.
 ותמיד ימצא דרך חדשה להקשות עלינו ולהפתיע אותנו בדברים חדשים, וזה מה שהופך את תחום קידום האורגני כל כך מיוחד ודינמי ומלא תחרות.

אז ממה מורכב המחיר החודשי בקידום אורגני בגוגל?

התשלום החודשי בעבור קידום אורגני בגוגל הוא נגזרת של מספר פרמטרים.

מקצוענות – עבודות לדוגמה, שליטה מלאה ברזי המקצוע, התעדכנות שוטפת של חידושים ושיפורים

אין חכם כבעל ניסיון – ניסיון בתחום הקידום בגוגל הוא דבר חשוב, אך לא הכי חשוב.
מכיוון שתחום הקידום בגוגל הוא תחום, שמתפתח מידי יום ומגדיל את הצורך של המקדם, ללמוד דברים חדשים בכל רגע נתון.

לאחר שנשלב יחד ניסיון ומקצוענות, המקדם יחשב את שעות העבודה הנדרשות לביצוע העבודה מול הלקוח. זמן העבודה לרוב יכלול עבודת קידום, פגישות, התקשרות עם הלקוח וכו'.

מקדם אתרים או איש מכירות? – כמו בכל עסק ובפרט בעולם השיווק האינטרנטי קיימים הרבה אנשי
מכירות, שמייצרים הכנסה ע"י תיווך עסקאות קידום כאלה ואחרות והתוצאה לצערנו ידועה מראש.
ולכן חשוב להשים לב, האם נפלתם על מקצוען או על איש מכירות טוב, שהולך לקחת אתכם כל הדרך למטה.

אז באו נסכם ככה בקטנה.. שלמצוא מקדם אתרים טוב, זה לא דבר כל כך פשוט מכיוון שכדי להיות מצטיין
בתחום הקידום, יש צורך ביכולת שליטה במגוון של דברים במקביל בניהם מכירות, ידע טכני, זריזות, סקרנות, בעל יכולת ביצוע גבוהה ובנוסף כישרון לכתיבה יצירתית ושיווקית לא יזיק.

כמה תחרותי התחום שאותו אתם רוצים לקדם/ לפרסם? ומי המתחרים שלכם בתחום?

הגורם העיקרי בקידום אתרים אורגני הוא התקציב של הלקוח. כי גם אם המקדם יהיה ממש מקצועי,
עם תקציב של 400-600 בחודש לא תיתכן אפשרות בכלל לקרב אותו לעמוד הראשון.
ואני לא מדבר על להישאר במקומות הראשונים, למעט מקרים בהם התחרותיות מאוד נמוכה,
מה שאומר שגם מספר החיפושים לאותם מילים יהיה נמוך ולא מתגמל.
אומנם מצד שני קיימים מקדמי אתרים שגובים אלפי שקלים מידי חודש והתמורה שלהם מזערית ולכן חשוב לבדוק טוב טוב למי אנחנו נותנים לנווט אותנו בדרך להצלחה.

דבר נוסף שחשוב להבין הוא שהוצאות המקדם הם הפרמטר שמשנה את המחיר בצורה משמעותית,
ולכן אם ניקח לדוגמה, מקדם אתרים עצמאי שעובד מהבית, אז כמובן שההוצאות שלו יהיו נמוכות משמעותית
ויסתכמו בקניית דומיינים, שרתי אחסון וקישורים לרוב.
וזאת לעומת חברה לקידום שיש לה משרד עם עובדים והוצאות נלוות שישתכללו במחיר,
 מבלי שהלקוח ישים לב לכך.
ולכן חשוב תמיד לבדוק על מה אנחנו משלמים בעצם, על קידום האתר או על עיצוב משרדי החברה.

לקוחות בעלי השפעה חזקה במשק? חברה מוכרת וגדולה?

יתכן מאוד שהמחיר שתקבלו יהיה נמוך משמעותית, מחברה שזה עתה הוקמה או מעסקים קטנים כאלה ואחרים.
 הסיבה לכך היא שככל שהחברה גדולה יותר, מוכרת יותר ובעלת השפעה גדולה יותר, כך יגדל הרצון של המקדם לעבוד עם אותה חברה,
 אפילו ברווח זעום, וזאת רק על מנת להכניס אותם לתיק עבודות שלו, שבאמצעותו יכניס לקוחות חדשים בעתיד.

דורשים הרבה ? תמיד רוצים עוד? יתכן וזה יעלה לכם ביוקר!

פרמטר נוסף ולא פחות חשוב בשכלול המחיר הוא כמה משאבים ומאמצים הלקוח דורש, קיימים לקוחות בעלי עסקים קטנים,
 שמתקשרים מידי יום ומנדנדים, ולהפך קיימים לקוחות שמשקיעים תקציב מכובד ואתה לא שומע מהם.
לכן סוג הלקוח יכול להשפיע על המחיר באופן משמעותי. לא שאני אומר שלהתעניין ולשאול זה רע או לשבת בשקט זה טוב. אלא שצריך לשמור על סטנדרט המקובל ותמיד להישאר בעניינים.

ולסיום נגיד שטווח המחירים בקידום אורגני הוא מאוד נרחב ונע בין 600 ש"ח לחודש ועד אלפי ועשרות אלפי שקלים לחודש הכל תלוי בפרמטרים שציינתי למעלה

ולמרות ששוק קידום האתרים בישראל הוא מאוד דינמי ומשתנה בין מקדם אחד לחברו,
חשוב מאוד להשים לב שלפעמים הצעות זולות עולות ממש ביוקר, אז אל תתביישו. תשאלו ותדרשו לדעת מה בדיוק אתם מקבלים מהמקדם שלכם. ( כתבות, קישורים, השגת יעדים וכו') ולא אל תסתפקו בדוח שמציג גרפים יפים ולא עונה לכם על השאלות.

קידום אורגני בגוגל . – הוא תחום מאתגר ומעורפל במיוחד. אחת הסיבות לכך היא האי וודאות
בנושא המחיר שאתם משלמים על הקידום.
לעומת מוצרים או שירותים אחרים, תג המחיר של קידום אורגני כולל בתוכו מגוון רחב של פרמטרים,
הדורשים חישוב מפורט ומדויק, ובחלק לא קטן מהמקרים הלקוח, לא באמת מבין על מה בעצם התשלום
שאותו הוא משלם, ובפרט שזה לא תלוי רק במקדם עצמו אלא בגורם אחר שהוא google

 

אל תפספסו הישארו מעודכנים..!

הכניסו את המייל שלכם
(זה שאת זוכרים את הסיסמה שלו כן ?)
והיו הראשונים לקבל עדכונים

עקבו אחרינו

פוסטים אחרונים

תוכן עיניינים