loader image

איך יוצרים דף נחיתה ?

איך יוצרים דפי נחיתה

תוכן העיניינים

דף נחיתה, כי אתה חייב את זה לעסק שלך!

איך יוצרים דף נחיתה ? וכמה זה חשוב לנו ?

התקופה שבה אנו חיים כיום, הפכה לסוג של מרוץ לפתיחת עסקים, ממש כמו פטריות אחרי הגשם. וכל עסק מנסה ליצור ייחודיות לעסק שלו, להבדיל עצמו מהמתחרים. על ידי מיזוג של עיצוב גרפי נכון ומושך עם מסרים שיווקיים שיגרמו ללקוח לייצור מעורבות ניתן לייצר את הייחודיות של העסק וע"י כך גיוס לקוחות חדשים הופך למשימה פשוטה ביותר.

איך יוצרים דף נחיתה
איך יוצרים דף נחיתה, שיטיס אותכם להצלחה.

רמת החשיבות של חווית המשתמש UX/UI ביצירת דף הנחיתה . 

אז החלטתם ליצור דף נחיתה שמכניס לקוחות או במילים אחרות מכניס כסף!
וכעת ננסה להסביר בקצרה מהם הדברים היותר חשובים בדף נחיתה איכותי ויעיל.
השלב הראשון יהיה כמובן להחליט על המסר שברצוננו להעביר ללקוח ע"י הדף נחיתה,
הדבר השני והלא פחות חשוב הוא מה נרצה בעצם שהמשתמש יעשה בדף הנחיתה (התקשרות, מכירה, רישום וכו'). ואם נשלב את שני הדברים הללו נוכל לייצר מערכת עצמאית,
ליצירת דיאלוג עם המשתמש וזאת מהסיבה הפשוטה, שהלקוחות הם צרכנים של צבעים, תכנים מעניינים, תמונות וכו'.
ולכן ככל שהטכנולוגיה משתפרת ומתעדכנת, רמת ההתלהבות שלנו מדברים ישנים מתחילה לרדת, ומפנה מקום להתחדשות הטכנולוגית,
הממשמשת ובאה. ולכן דף הנחיתה חייב לרגש את המתבונן בו ולפתח אצלו את הרצון לבצע פעולה מסוימת בדף.

אז מה זה בעצם דף נחיתה ולמה הוא משמש?

דף נחיתה הוא למעשה דף יחיד, אשר משולב לרוב בקמפיין ממומן עם מיקוד בקהלי יעד שיתאימו לעסק שלך.
ברוב הפעמים הוא יכלול בתוכו מגוון של אמצעים ליצירת שיתוף פעולה כלשהו מצד המשתמש, או במילים אחרות להוביל את המשתמש לבצע פעולה שתוביל להמרה (התקשרות, מילוי טופס יצירת קשר, וכו').
בנוסף דף הנחיתה יכלול בתוכו תוכן שיווקי קצר וקולע על מוצר או שירות מסוים שאותו אתם מספקים.
וזאת להבדיל מאתר רגיל שבו יותר קל ללכת לאיבוד מכיוון שהוא מכיל הרבה יותר תוכן ומגוון של מוצרים,
שירותים שאותם אתם מספקים. ולכן כשנרצה למקד את הלקוח בשירות מסוים או במוצר ספציפי שנרצה לקדם את המכירה שלו,
נצטרך לייצר דף נחיתה שיסיר את כל ההתלבטויות של הלקוח וימקד אותו אך ורק בשירות או במוצר שאותו נרצה למכור

ותכלס המטרה העיקרית אם לא היחידה של דף נחיתה היא לייצר כמה שיותר המרות עבור העסק שלך.
ובעקבות זה הצורך במראה מושך ובחווית משתמש טובה הוא מצרך מאוד חשוב שלא ניתן לוותר עליו.

אז יאללה לעבודה, בואו נראה איך יוצרים דף נחיתה שמביא תוצאות.

נתחיל בלעשות חקר על המוצר / השירות עצמו, שבעזרתו נוכל להחליט איך יראה הדף, ומה נרצה שהלקוח שלנו יעשה בדף הנחיתה.
כך נסלול לו את הדרך הבטוחה להמרה מוצלחת. כי בעקבות זה שדף הנחיתה יהיה נעים למראה, ישדר אמינות ומקצועיות יגדלו הסיכויים להשארת פרטים, או לביצוע כל המרה אחרת שנרצה שמשתמש יעשה.
דבר נוסף וחשוב לא פחות הוא ליצור הרמוניה בין השירות או המוצר שאותו אתם מספקים לבין הגרפיקה של דף הנחיתה.

UX-UI חווית משתמש מעל הכל!! והיא מורכבת משני פרמטרים חשובים שנרחיב עליהם מאוחר יותר אך כרגע נסכם אותם בקצרה

user experience – UX חווית משתמש

היא האינטראקציה שמחברת בין המשתמש לבין מה שאתם רוצים למכור לו, והוא יושפע באופן משמעותי ממשק המשתמש.
ובעיקר מתייחסת לעיצוב של דף הנחיתה שאיתו אנחנו נאסוף מגוון של לקוחות חדשים שיבצעו כמה שיותר המרות.

User interface – Ui ממשק משתמש

UI – למעשה הוא הנתח של מערכת האתר שאנחנו חושפים בפני המשתמש.
ולמעשה משמש ככלי לקיום דו שיח בין המשתמש לבין מערכת האתר. על מנת ליצור ממשק משתמש איכותי
ומעניין גדל הצורך בעיצוב מושך ובתוספת אלמנטים שיניעו את המשתמש לבצע איזו פעולה שתגדירו call to action)).
בנוסף לכך חשוב מאוד שבכל שלב תצטרכו לשמור על תאימות בין העיצוב של הדף לבין מאפייני המוצר.

תמונה אחת, שווה אלף מילים… במיוחד ביצירת דף נחיתה.

בתקופה כל כך מפותחת וטכנולוגית כמו שלנו. הולך וגודל הצורך להציג למשתמש את סוג השירות או המוצר שאותו אתם מספקים ע"י תמונות וסרטונים. במידה וזה מוצר שתרצו למכור, יהיה עליכם לצלם בצורה מקצועית מכל זווית, כך שהמשתמש יבין בדיוק מה הוא קונה. דבר זה יעזור לפתח אמון במוצר ובמוכר.
אם אתם רוצים לפרסם בדף הנחיתה שירות שאותו אתם מספקים, תצטרכו להעלות תמונות עם סיטואציות מציאותיות, שיפעילו את הצורך בהזדהות עם השירות שלכם והבנה שהוא מצא את מה שחיפש.

ביצירת דף נחיתה, חשוב לזכור שתוכן קצר וממוקד, יעיל יותר!

להבדיל מאתר אינטרנט דף נחיתה צריך להיות ממוקד ומתומצת. לכן נייצר את התוכן השיווקי של הדף בצורה קצרה וממוקדת.
היררכית הדף חייבת להיבנות בצורה נכונה, על מנת שלמשתמש יהיה קל לנווט בדף הנחיתה.
הסדר ההיררכי הנכון יהיה:
כותרת ממוקדת וברורה למוצר או לשירות שאותו אתם מספקים
1. הציגו את עצמכם! רשמו מעט מידע על העסק שלכם, וכך תצרו את החיבור הראשוני למשתמש.
2. זה המקום להציג את המוצר שלכם, בתוספת הסבר מפורט על המוצר או השירות שאותו תספקו.
3. במידה וקיים תוכן רב למוצר או לשירות שלכם תוכלו להשתמש בעזרים חזותיים (אייקונים וכו')
4. לא לשכוח לציין את הייחודיות של המוצר לעומת מוצרים או מתחרים אחרים.

טפסי צור קשר

כמו שאתם בטח יודעים, כיום 90% מהגלישה נעשית דרך המובייל. ולכן ברגע שניצור טופס יצירת קשר בדף הנחיתה שלנו, נדאג שלמשתמש יהיה פשוט וקל למלא את הטופס. על ידי כך שלא נכניס שדות מילוי פרטים מיותרים ומייגעים.
פעמים רבות טפסים בעלי שדה מילוי אחד או שניים ימירו הרבה יותר מטפסים ארוכים. אומנם טפסים מפורטים נותנים לכם מידע נרחב יותר על הלקוח המתעניין, אך הסיכוי שהמשתמשים יינטשו את הדף הולך וגודל.
ולכן מומלץ להפריד בין הקמפיין של המובייל לדסקטופ ולייצור להם תוכן שיווקי זהה וכך נוכל להחליט איזה קמפיין מבצע יותר המרות. אך לרוב דבר זה תלוי בסוג המוצר או השירות שאותו אתם מספקים.

שמרו על טקסט ידידותי

השתמשו תמיד במילים פשוטות וידידותיות.
דאגו שהטקסטים הקטנים שיש בדף שלכם כמו כפתורים, הודעות שגיאה, דפי הצלחה וכו' יהיו מותאמים למה שהלקוח רוצה לראות, וכך תוכלו ליצור חוויה קלילה ומעניינת לגולש. והמטרה היא לייצור טריגר למשתמש שיניע אותו לפעולה וכך ליצור מערכת יחסים איכותית עם המשתמש שבה אתם נותנים לו את ההרגשה שמישהו פה דואג לו.

שימרו על טקסט ידידותי

לאחר שסיימנו לבנות דף נחיתה ברור, ממוקד וידידותי שיניב תוצאות במהירות, נגיע לשלב דפי ההצלחה (Success page) בשלב זה נייצר דף הצלחה שיעזור לנו למדוד את כמות ההמרות בדף וכך נוכל לאסוף נתונים שבעזרתם נוכל לנתח את הנתונים בשביל הקמפיין שלך.

אל תפספסו הישארו מעודכנים..!

הכניסו את המייל שלכם
(זה שאת זוכרים את הסיסמה שלו כן ?)
והיו הראשונים לקבל עדכונים

עקבו אחרינו

פוסטים אחרונים

תוכן עיניינים